Każdy, kto twierdzi, że branding jest rzeczą niepotrzebną, powinien się przyjrzeć dokonaniom najlepszych firm. Zanim osiągnęły one sukces, postawiły przede wszystkim na to, żeby lepiej wykorzystywać swoje możliwości. Im lepsze i dokładniejsze ich wykorzystanie, tym tak naprawdę bardziej satysfakcjonujące to, co uzyskujemy. Jeśli marka pomija tak ważną rzecz, jaką jest brand, to sama sobie strzela w kolano. Nie może przecież osiągać coraz wyższych i lepszych celów, bo przy ziemi trzyma ją słaba rozpoznawalność, małe zarobki, średnie zadowolenie klientów i tak dalej. Każda marka, która chce naprawdę osiągnąć sukces, musi stawiać na branding, ale nie taki zwykły, tylko w najlepszym wydaniu. Taki, który pozwoli tej marce w końcu zaistnieć na rynku i zacząć zgarniać do siebie coraz większe ilości klientów. To nie jest wcale trudne, ale samo się nie zrobi, trzeba do tego sporo samozaparcia, wiedzy oraz konsekwencji w działaniach, jakich się podejmujemy. Z biegiem czasu widać korzystne rezultaty. 31. Czy telewizja kłamie? Popularne powiedzenie: telewizja kłamie, przewija się w naszej rzeczywistości niemalże codziennie. Wiele osób w ten właśnie sposób kwituje wszelkie doniesienia, które pojawiają się na małym ekranie, czy jednak jest to prawdą? W pewnym sensie tak. Czy kiedykolwiek zwróciłeś uwagę na to, że programy telewizyjne rzadko kiedy pokazują pozytywne wiadomości? Zdecydowanie częściej można obejrzeć programy informacyjne, w których pokazywane są morderstwa, kradzieże, klęski żywiołowe i inne problemy. Jak myślisz, dlaczego tak jest? Dlaczego w informacjach nie podają, że mama z Lubelszczyzny urodziła śliczne, zdrowe dziecko albo, że Adam z Krakowa wygrał w Lotka? Kogo dziś obchodzi cudze szczęście? Telewizja pokazuje negatywy, bo to jest dla nas ciekawe, wolimy przez cały czas oglądać, że inni mają lepiej. Tym samym obraz kraju, świata i ludzi, jaki pokazywany jest codziennie milionom widzów, jest bardzo wypaczony i pod takim kątem rzeczywiście można powiedzieć, że telewizja kłamie. Przecież nie mówi nam całej prawdy.

Lokalizacja

Wejście do salonu

wejscie-large